Loppi höstpepp

Sätter mig i bilen, sådär lagom stressad och fem minuter sen. Backar ut från huset och kör iväg på grusvägen. Ute på stora vägen kommer jag på varför jag tyckte att min väska kändes alldeles för lätt ... Kameran ligger kvar hemma!(!!). Bloggevent utan kamera = superobra kombo. Som tur är så fixar en iPhone det viktigaste {selfies} och sen superproffsiga Sandra resten. Så en liten blandad kompott av bilder får ni från eventet.


Vi blev bjudna på smarrig lunch från Panini. (Foto: Sandra Rogers Photograpy)

Eftersom jag i mitt tidigare liv jobbat som maskot (Lollo & Bernie) har jag ju en förkärlek till stora kramiga djur. Gissa en här hemma som blev avis på kramen med Mumin :)
 
Foto: Sandra Rogers Photograpy
Eric Ericsson hallen var proppfull med bloggare och mammor, nån enstaka pappa kunde vi spana också. Träffade bla härliga Susana på eventet.
Vi fick en massa höstpepp om allt från vitaminer från KidsZoo, kryssningslyx från TallinkSilja till soffmystips från ViaPlay och superviktig första hjälpen från TryggHansa. Massor med höstinspo med andra ord!
Efter eventet fick vi med oss en fullproppad goodie bag hem.
 
Klarade mig ändå relativt bra utan kameran, även om den fattades mig!
Nu ser vi fram emot hösten hörrni! Gilla på hjärtat och tala om vad ni har för härliga höstplaner. Kram
0 kommentarer