Maj några år tillbaka

Det är {bland annat} det här jag har bloggen till. Som ett arkiv, som en dagbok så att jag kan kolla tillbaka vad jag gjort. 

Här är en tillbakablick av maj fem år bak i tiden. 

2013. 
Sprang en massa lopp, första halvmaran, finska tjejmilen och vårruset. Blandade löpningen med cykelmil {vältränad tjej!} och vi förlovade oss den 17 maj ❤️ Skickade in dom sista nationella proven i arkivet, vilken galen vårtermin det var! 

En annan typ av dagsform...

2012. 
Sprang på en himla massa visningar i Solna, vi budade till och med på några, men något köp blev det aldrig. Köpte en hybridcykel inför Tjejvättern, och enligt bloggen, åt en jäkla massa mat! Lutade mer åt en matblogg den månaden, haha. 

Afternoon Tea på Diplomat

2011. 
Hade gått ner 13 kg från Mallorca-vistelsen och blev kommunmästare i bowling {det ni!}. Fixade praktiska saker, som visum och dykcert, inför sommarens Bali-resa. Erika gifte sig och det blev en otroligt rolig möhippa veckorna innan med alla gamla goingar från F85. 


2010. 
Satte mig på huk för första gången på över 1,5 år! Kändes som en riktigt stor prestation efter korsbandet. Blev avslängd av Wilmis {Vronkys häst} och åt en massa 'halv åtta hos mig' middagar. 



2009. 
Pluggade matte på Stockholms universitet och jobbade extra på posten där jag körde ut företagspost. Flyttade till Mallorca för en säsongs jobb med Lollo & Bernie, var tokpepp inför världens roligaste sommarjobb.  


1 kommentar
evelina

ååh sånna här inlägg är så kul! :D

Svar: Ja, verkligen! Så himla roligt att se tillbaka, minnas och även se hur man förändrats :)
Åsa Linnea