Vecka 34

Nu börjar det verkligen närma sig riktig nedräkning. Känns skönt att det går undan, men det har inte hänt så mycket sen förra veckan, förutom att kulan växt ännu lite mer till en riktigt gosig kula. Jo, en sak till, sparkarna har börjat riktas mer snett uppåt revbenen nu, eller rakt ut i sidan några gånger, haha, inte riktigt så gosigt. Ska bli spännande att se vad barnmorskan kan känna för läge på Spiken nästa vecka när vi ska dit. 

Saker jag mer än gärna konsumerat i veckan 
- gravidbloggar, på gott och ont. Lider med dom som inte kan njuta av sin graviditet, samtidigt som jag kan tycka att en del är lite väl privata på sina bloggar, men det är självklart upp till var och en. Jag gillar att skilja på privat och personligt. 
- träningsbloggar & träningsinspo på instagram, på gott och ont. Jag kan fortfarande träna och gör det mer än gärna, i mån av motivation och ork, men längtar även till den där 'riktiga' träningen. 
- glass, bär & vattenmelon. Mmm, hör sommaren till och jag bara njuter av att jag i alla fall en period i livet inte har några cravings på chips, haha. 
- prepp & pepp inför förlossningen. Har försökt komma över så mycket som bara den i form av fakta och information. Som den kotrollmänniska jag är, känner jag att jag vill ha så mycket koll som möjligt på något som man inte kan ha så mycket kontroll över alls.

Lite pepp från Katerina Janouchs bok Föda barn

Veckans i-landsgravidproblem {alltså inga problem egentligen}
- allas skålar med bubbel & rosé på instagram 
- att alla fina sommarklänningar numera går som fina sommartunikor

I väntan på en riktig bild, blir det en valbild från dagens träningspass :-) 
1 kommentar
Monica

Ha en plan b och c när det är dags för förlossning är mitt tips. Kram.

Svar: Har tänkt att ha en plan a till ö typ :)
Åsa Linnea