Ett, tu, tre

Igår blev det en riktig heldag sett till fysisk aktivitet. Hann med tre pass. Typ det jag snittade {om ens det} för ett par år sen. Och nu gör jag det på en dag. Utan att dö. Sån jäkla go känsla. Man kan nog träna sig till vad som helst. {Även till skador - så träna smart}. 

Dead ball. 
Gött pass med moster Annica som sällskap och Tessan som instruktör på Sats. Tycker min moster e' så jäkla cool som hakar på mina påhitt. Och Tessan som instruktör gör en sådär extrapepp! 


Squash. 
Spelade mot mammas man Hasse. Han hade förvisso inte tränat på en sisådär 15 år. Nu pratar vi inte enbart squash, utan tränat överhuvudtaget. Det hjälpte inte. Jag var chanslös. Vi värmde upp i 50 minuter och spelade match sista 10... Utklassning med 15-0. Vann väl ett par servar, men vad hjälper det när man sen står på hälarna. 



Barmark. 
Körde ett premiärpass med skidklubben och drog dessutom med mig Mr M. Med stavarna i högsta hugg blev det intervaller och stavteknik i backar. Det kändes gött i triceps efter passet. 



1 kommentar
Tessan

Tack!! Alltid lika kul att träna er! :)
Nästa vecka är sista Deadball-passet någonsin. Hoppas se dig då! Ha en härlig dag!!

Svar: Åh jag som bara kan morgonklasser på skolloven, hinner inte innan jobbet nu när jag jobbar i annan kommun. Men jag håller tummarna för eventklass i framtiden :) måste prova på din zumba tror jag :)
Åsa Linnea