Mission complete!

Jag har blivit utmanad av Sabina.

1. Gå in i din dator, i 5:e mappen.
2. Lägg ut den 5:e bilden i bloggen och berätta om bilden.
3. Utmana 5 nya bloggare.
4. Skriv meddelande i de 5 personernas blogg så de vet om inlägget



Jag hamnade i albumet från Koh Samui där vi spenderade en vecka av vår resa förra året. Vi bodde i en bungalow för 500 thb/natt med pool, svinbra havsutsikt och miljoner ödlor till rumskamrater som Hilda försökte slå ihjäl med en Stieg Larsson bok. Jag fick världens magsjuka på natten efter att ha ätit svinstark Tom yum-soppa. En annan natt vaknade jag av åska och blixtar och fick väcka Hilda för jag trodde att bungalowen skulle ramla ner i havet. På grund av allt regn som kom när vi var på Koh Samui tog vi beslutet att åka till Bali sista månaden av resan, vilket jag inte ångrar för en sekund!

Jag utmanar

Hilda

Jennie

Emma

Sara

Anna-Carin

Bilder har väl alla, så shoot. Och nej, Hilda, du behöver inte länka till 5 stycken sen om du inte vill ;-)
5 kommentarer
Jennie

Wow visst funkar programmet bra? Superlätt :D Jag har antagit din utmaning också

Anna-Carin

Vad kul...jag antar utmaningen =)

Sabina

Oj vilken resa=) Låter som spänning på hög nivå men ödlor och regn=) Kul att du gjorde utmaningen.

Emma

självklart antar jag utmaningen =)

Åsa

Bra jobbat allihopa! :D