Födelsedagskalas!

Sådärja! Födelsedagen är snart slut :) Har haft en fantastisk dag. Dagen startade med ja-må-hon-leva på samlingen av 25 stycken fem/sex-åringar. Underbart! Sedan har allt bara fortsatt i ett rasande tempo. Först nu har jag hunnit sitta ner och ta det lugnt. 97 grattismeddelanden på facebook. Släkt & vänner på fika. Jättefina presenter! Tack tack tack tack! Jag är så himla glad! Trots viss åldersnoja så är det värt besväret för att få träffas och fika lite :)


Mina cupcakes



Fikabord med lite presenter också :)



Jättefint paket!



Trångt i soffan :)



Pappas söta hund

5 kommentarer
Sabina

JÖSSES det där fika bordet såg fantastiskt ut, ehm cupcakes=MUMS!!!

Vad du e duktig på att baka, roligt.

Känner igen skålen med Ballerina kakor i;) Har en likadan som jag köpte tillsammans med din mor i falun ;)

Kraaaaaaaaaaaaam

Åsa

Dom var jättegoda :) Hoppas du fick smaka några! Ja visst är skålen fin! Tänkte ju haffa mammas, men som tur var så hittade jag en egen :)

Sabina

Dom var verkligen SUPER goda, så ja jag fick smaka, TACK TACK TACK!!!

Du är duktig på att baka.

Kramkram

Åsa

Tyvärr såg jag ju att du inte fick någon fin dekoration... det var någon av mina bröder som var godissugen :)

Sabina

Hehehe jag noterade oxå det då jag sett dom på bloggen innan, MEN du den var säkert lika god ändå å jag blev såååå glad över att jag fick smaka en så;) TACK TACK!!