Det här med att ha tid

Hur drygt som helst. Jag vet inte vad jag tänkte när jag bokade tid hos sjukgymnasten klockan 17:30 idag. Slutade skolan 15:30. Kliniken ligger ju alldeles i närheten av skolan. Ibland är man bra osmart.

Så detta ger mig några alternativ.

Jag kan
1. Sätta mig och läsa kurslitteraturen.
- Men det är jag för trött och omotiverad för att göra
2. Åka in till stan och shoppa.
- Men även det känns omotiverat idag (!)
3. Placera mig själv i skolans bibliotek och slösurfa vid en dator en stund
- Givet. Det tar vi!

Blir nog så att jag åker till sjukgymnasten och börjar rehaba lite tidigare ändå, för så kul är det inte att sitta och surfa.

Har lärt mig väldigt bra saker under dagens två seminarium. Gillar verkligen den här kursen som jag läser nu! Kan ni till exempel två olika sätt att dividera på? Och vad de kallas?


Måla naglarna kan man göra om man har gott om tid

5 kommentarer
Camilla

Kortdivision och liggande stolen ;) Var går du i skolan? Nästa gång du har tid att slå ihjäl kan vi kanske ta en fika tillsammans! Kram

Anonym

fotspår..... :)

Sofia

fotspår.... :)

tessan

på fredag är det on baby! ;)

tessan

jaaaag mena ju det ju! ;) haha