Feber

Vi har en liten sjukstuga här hemma just nu. Flippen var supertrött när jag hämtade honom på förskolan igår. Jag tänkte att det hade tagit på krafterna att hänga med kompisarna en hel dag, han hade nämligen inte varit på förskolan på 1,5 vecka pga magsjukeinvasion. Under eftermiddagen blev han bara mer och mer hängig, och strax innan middagen så bröt febern ut. 

Min lilla skrutt. Han kommer ju alltid att vara min lilla plutt och ännu lite mer när han är sjuk. Får passa på att gosa och kramas extra mycket nu när man får tillfälle till det när han ligger och myser i soffan. 


Appropå mys så får man ju lite höstfeeling av vädret. Alltså ingen är mer lycklig om det blir en regnig sommar (ledsen alla sommardyrkare). Men en vaaaarm sommar skulle ta kol på både mig, bebisen och vår trädgård (vi har egen brunn och måste spara så mkt det bara går pga vattenbristen som råder i landet). 

0 kommentarer