Gott nytt år!

Ligger å ammar för att åternatta bebisen (ingen större skräll va?). Året 2017 går till historien som året då jag ammade och året då jag ständigt hade sällis av vår mammiga bebis. 

Nyårsafton blev en lugn historia i år då Mattias har legat sjuk med influensa hela veckan. Han pallrade sig ner till middagen (som jag lagat med Elsa på ena armen - så lite cred där tack :) 

Förrätten - skaldjurstallrik med smörstekt toast med aioli, räkor, halstrad pilgrimsmussla och löjrom 

Varmrätt - svamprisotto med oxfilé 

Efterrätt - glasstrut med valfi topping (Filip fick bestämma vad vi skulle ha för efterrätt) 

(null)

(null)

(null)

Tomteblossen var succé! 
Precis innan Filip skulle sova så brände grannarna av en del fyrverkerier och det var stora ögon på honom då. 
Nu sover båda barnen och Mattias sen några timmar tillbaka (förutom Elsas alla uppvak). I väntan på tolvslaget har jag roat mig med att vika och sortera fem (!!!) maskiner tvätt och kolla lite homeland. Efter 12 blir det nog tack och god natt ✨😍 
0 kommentarer