Lista från ansiktsboken

👥 Skolkat: Ja- en gång och vet ni vad, min lärare märkte inte ens att jag var borta #fail
🇫🇷 Varit i Frankrike: Ja - i Paris två gånger. Frallan älskade den franska atmosfären och Eiffeltornet.


🚑 Åkt i ambulans: Ja - tillsammans med Vronky när hon krockade på cykeln med en bil på en parkering.

 
🗽 Varit i Amerika: Ja - i New York x 3. Städernas stad!
⛲ Varit i Asien: Ja - i Thailand, Malaysia, Indonesien (Bali). Asien är verkligen min kopp te!
🌍 Varit i Afrika: Nej - men längs den afrikanska kusten, på Gran Canaria, om det nu räknas?
🌏 Varit i Australien: Ja - en tripp down under 2006 för att hänga med storebror som pluggade där.
🚉 Besökt Disneyland: Nej - skriver upp på min #bucketlist
🏁 Besökt Legoland: Ja - till och med två gånger om jag inte minns helt fel?
🚧 Sett Grand Canyon: Nej - skriver upp det med på min #bucketlist
🚁 Flugit i en helikopter: Ja - Matty tog med mig på en månadsdejt, helikopterfärd till Grinda och lunch på värdshuset, ba' sådär.

😂 Gråtit av skratt: Ja, men kan inte minnas något särskilt tillfälle at the moment
😺 Hade/har husdjur:Ja - hade världens finaste lilla katt i 17 år
⛷ Åkt skidor: Ja - föredrar längdskidor nuförtiden pga inte helt stabila korsband.
🏍 Kört en moped /motorcykel: Ja, men det dröjde bra länge innan jag körde moped för första gången, vi pratar alltså 20-nånting i ålder...
✈ Hoppat ut ur ett flygplan: Nej - däremot bungy jumpat två gånger
🐫 Ridit på en kamel: Japp - på Kolmården
📺 Varit i TV: Ja - handbollens 15 minutes of fame, sen kanske youtube får räknas (?) och publik i Söndagsöppet + Kär och galen (minns ni det programmet?), hehe.  
📰 Varit i tidningen: Ja - hittade faktiskt en massa artiklar när jag rensade, mest handbollsrelaterade
💉 Donerat blod: Ja - men har så svårt att få i mig järntabletterna efteråt plus thailandsresor plus graviditeter, så nu var det ett par år sedan
👂 Har piercing: Nej, inte längre - har haft i naveln och i tungan
👣 Har en tatuering: Nej - ville tatuera mig i flera år, men gjorde det aldrig, tack och lov
🚓 Åkt i en polisbil: Nej - inget att skriva upp på #bucketlistan heller
 

 

0 kommentarer