Genrep.

Efter påsk ska vi ut och äta middag i Uppsala & se Alex & Sigge's föreställning tillsammans med Patrik & Agnes. Mini lämnar vi i tryggt förvar tillsammans med moster Annica. 

Vi har ju haft barnvakt några gånger, men än så länge bara dagtid. Denna utsvävning innebär även en nattning, så igår hade vi genrep inför detta lilla evenemang. 

Mattias jobbade till sent och jag masade iväg mig själv till Sats, lämnade mobilen i skåpet & provade vårt nya pass bootylicious och ja, det känns att jag har en rumpa idag. (Jag som letat med ljus och lykta efter den de senaste veckorna).

Hursomhelst. Efter passet gick jag till omklädningsrummet och kollade på mobilen. Fem nya sms. Från Annica. Fem. Ehm. Ja, trots hög puls efter typ hundra burpees med pistol-rullning så kunde den visst stiga ännu lite mer. Åååh. Man hinner tänka en del under dom millisekunderna som det tar att låsa upp knapplåset (knapplås på en knappfri telefon?).  

Slutet gott, allting gott, se nedan. Notera gärna tiderna till höger :) inte så kvällspigg kille vi jobbar med. 
Genrep av nattning - utan anmärkning. 
0 kommentarer