Två månaders-tävling.

Hoppla hej, 26 februari. Så här med cirka två månader kvar till Härliga Barn Mässan i Skövde, kör vi igång med en liten tävling. 
 
Du vinner inträde till dig och får även ta med dig en kär vän på mässan. Hur bra låter inte det? Jag kommer att vara på mässan som en toppbloggare, och kommer underhålla med blogginlägg därifrån. 
 
Det du behöver göra är att lämna en kommentar och skriva vem du vill ta med på mässan och vad ni ser fram emot att kika runt på? In på hemsidan och läs om vilka som ställer ut omedelbums!
 
Tävlingen avslutas på söndag och vinnarna presenteras under måndagen. 
 
4 kommentarer
Morran

Var inne och kikade på de olika utställarna och det fanns ju massa roliga men jag skulle verkligen vilja kika in "Trä-Otto", Fingerdockor (vill ha till jobbet) och "Be-kind" (köpa snygg vårmössa till Benji) Jag skulle vilja ta med min kära sambo och vapendragare Mange såklart!

Mindy

Åh de här skulle va perfekt för mig och Joel att gå på som känner oss allmänt lost när det gäller allt som har med barn att göra...med tanke på den växande magen så skulle det vara läge att börja planera för alla kommande förändringar och inte minst alla kommande inköp. Barnvagn är något otroligt viktigt för Joel så de skulle vi gärna spana in! :)

Hanna Johansson

Ser fram emot denna mässa som bjuder på mycket sevärdheter, underhållning och tips med mera. Jag är intresserad av att titta på inredning för att inspireras då vi vill göra om dotterns rum. Barnböcker ligger mig också varmt om hjärtat, man kanske hittar en och annan klassiker man själv var uppväxt med:-) Jag vill gärna ha med mig fästmannen Rickard så han också får inspireras ( och kanske går med på ett och annat köp;-)

Emma-Väntar tvillingar!

Jag skulle ta med mig min sambo Jonas, och det vi skulle vara mest intresserade av är farmphoto och Peter Westlund. Vi skulle gärna vilja hitta en bra fotograf som kan ta fina nyföddsbilder på tvillingarna :)