Doptårtor till Arvid

I helgen har jag fått äran att baka doptårtor till Arvid. Blev väldigt nöjd med resultatet. Jag har även insett att jag inte kommer kunna göra såna här tårtor till Filips namngivning, det tar alldeles för lång tid och då kommer jag ha en massa andra saker att tänka på. Lite tråkigt, men så är det, får lägga massor av krut på 1-årstårtan istället. 
 
Like:a gärna Petit gatå på facebook, där finns det fler tårtbilder. För övrigt är det en sjukt ovärd årstid för att fotografera fina tårtor. 
 
 
4 kommentarer
Petra

Jättefina tårtor! Gör du på beställning eller är det mest till familj och vänner? :)

Svar: Tack! Gör även på beställning, så länge det funkar schemamässigt :)
Åsa Linnea

Petra

Okej, vi ska ha dop. Men det ligget lite dumt i tiden, men man kan ju alltid fråga :) vi ska ha dop den 27:e december.förstår om du har full rulle vid jul 😊

Petra

Okej, vi ska ha dop. Men det ligget lite dumt i tiden, men man kan ju alltid fråga :) vi ska ha dop den 27:e december.förstår om du har full rulle vid jul 😊

Svar: Ja, vi kommer vara bortresta över jul tyvärr. Är våra bebisar typ lika gamla eftersom ni ska ha dop i december? Vi ska ha namngivningen i januari.
Åsa Linnea

Petra

Okej vad synd :) men dopet ligger ju lite dumt till så det förstår jag :)
Ja det är dom :) min lilla Gabriel är född 23 juli :) sen har jag Freja som är 8 är och Benjamin som är 6 år :)