Vecka 27



Vi välkomnar vecka 27 och sommaren! En bild på magen, lätt tillbakalutad mot Turning Torso i förmiddags. 

Mår som jag förtjänar, rätt bra med andra ord :) Har 11 dagar kvar att arbeta innan semestern, sen har jag en lång och härlig sommar på mig att bara jäsa. Planen är att jobba en vecka efter sommarlovet också, på planeringsdagarna, för att lämna över och så. 

Ska träffa en läkare imorrn då jag känt ett tryck över bröstet på em & kvällar senaste tiden. Säkert inget allvarligt, men skadar inte att kolla upp det. 

Förra veckan var vi på besök hos barnmorskan. Då fick vi lyssna på spikens hjärtslag - 148 slag/minut och magen mättes till helt normal storlek. Spiken sköter sig utmärkt med andra ord, sträcker på mig lite sådär extra stolt och känner redan nu vilken hönsmamma jag kommer bli, haha. 

Förutom vecka 27 och sommaren så är även Lindas & Jörgens lilla Agnes välkommen till världen! 
1 kommentar
Linda

Agnes tackar för välkomnandet! Hon hälsar att din mage är fin och att hon längtar efter spiken! 💕💕

Svar: Det var det lilla!
Dags för en vecka 28, only for you my love.
Åsa Linnea