Vecka 35

Vecka 35 sker på resande fot, med en mellanlandning hos barnmorskan. Babyskyddet sitter installerat i familjebilen och bb-väskan med mjuka kläder & snabb energi är medpackad.

A-barnet som jäser i magen sköter sig exemplariskt. Magen {min alltså} är lite längre än en skollinjal nu {32 cm} och huvudet {Spikens} är vänt nedåt, dock inte fixerat ännu. 

Vi förbereder oss genom att sova {har hört att det kan bli mindre av den varan sen}, jisses vad vi sover den här semestern. Normalt sett brukar jag studsa upp på morgonen, men ju längre semestern gått, desto längre har jag sovit, ända till 9-10 på morgnarna {länge för en kl 6-7 person}. Mattias sover ju länge/mycket för jämnan, så jag är i gott sällskap.

Spikis verkar trivas bra i värmen, växer så det knakar känns det som. Och så länge det finns vatten att bada i så tycker jag också att det är härligt med denna sommarvärme. 

Ett par dagar sedan. Då 34+4. 
Svart mot svart bakgrund känns ju himla smart så här i efterhand :-)

bebis gravid magbild sommar spiken vecka 35
1 kommentar
Böda

Så himla fin är du😘

Svar: Taack själv snyggo! 😘😘
Åsa Linnea