Vecka 40

Snart har jag åter makten över min egen kissblåsa. Gissa hur bra det känns på en skala 1-10. {Ett jäkla tjat om den där kissblåsan, jag veeet, men tänk att slippa känna sig konstant kissnödig}. 

Vecka 40 ska vi ta oss igenom hela denna vecka då. Börjar känna mig lite lite aningens rastlös. Är liksom redo och klar, så jag letar efter minsta lilla tecken på att det eventuellt kanske skulle vara dags. Ska försöka hålla mig sysselsatt så gott det går i veckan; baka bullar, plugga, träna med mera. Tycker det är så himla häftigt att jag i 9:e månaden fortfarande kan träna, i veckan har jag bland annat varit på både spinning, dans och styrketränat. Avundas icke gravida med krämpor. 

Om jag kommer sakna magen..? Mja, inte så mycket alls. Även om den är rund och go så ska det bli underbart med min egna kropp och framförallt att ha vår lilla bebis på utsidan av magen. 

Vi längtar!
gravid magbild vecka 40
3 kommentarer
Joe

Åh vilken fin bild! :) Underbart. Grattis och all lycka!

Svar: Tack så jättemycket! <3
Åsa Linnea

Johanna

Jättefin bild, och jobbigt med blåsan!
Jag längtar efter våran också, fast är bara i vecka 20 haha :)

Grattis och lycka till <3

Svar: Tack så jättemycket!
Då är du ju halvvägs! Kommer gå snabbare än du tror :)
Åsa Linnea

Susanna Maria J

Så kul! Lycka till kära du!

Svar: Tack så mycket! :)
Åsa Linnea