Noja

En liten liten dos av åldersnoja börjar växa fram. Det handlar inte om att jag känner att jag inte gjort saker i mitt liv eller nåt sånt. Skönt det iaf! Mer en känsla av att det låter så 'himla' gammalt att säga att man är 27. 27 liksom. När hände det? Jag var ju 23 häromdagen. Min faktiska ålder stämmer inte riktigt överens med min själsliga ålder, jag tror att det är det som är kruxet. Jag är splittrad. Kanske närmast schizofren, ja det kanske är ett ålderstecken?! Lika bra att rida på vågen och njuta av livet som 27. Den gyllene åldern har jag hört (:

Födelsedagskortet från Pappa, Ulla & Jaggan hjälper ju inte direkt min svaga tendens till åldersnoja.

Men först. Ett antal timmar kvar av 26året!



1 kommentar
Monica

Grattis! Känn dig ung fortfarande för jag e 39 :) Vad hände med tiden egentligen? Det går ju för fort. :D

Svar: Tack! :) Tiden går fööör fort :) Det gäller att njuta :)
Åsa Linnea