Summasumarum 2o11

Tänk vad underbart det är med kloka vänner. Skippa nyårslöften och gör ett personligt årsbokslut.

Här är mitt.

 

Under 2o11 har jag återigen insett hur fantastisk vår planet är och hur många platser jag har kvar att besöka. Några nya platser {Tyskland, New York, Singapore, Peking} och några gamla godingar {Kuta, Gilis, Åland, Gran Canaria} har jag hunnit besöka. Älskar. Att. Resa.

 

- att se nya platser och göra nya spännande saker är det bästa jag vet. {insikt av värde}

 

Under 2o11 har jag värderat min familj väldigt högt. Saker händer, sjukdomar uppstår, operationer genomförs, tyvärr lever ingen för evigt och ibland blir det dags för fantastiska själar att lämna oss andra kvar på jorden. Tiden står stilla för ett ögonblick och för mig var det en otroligt tuff höst att ta sig igenom, är så glad att jag har fantastiska människor i mitt liv!

 

- hur viktigt det är att ta vara på varandra och leva i nuet. {insikt av värde}

 

Under 2o11 fick jag även lära mig att människor förändras. Ibland till det bättre, ibland till det sämre. Livet tar olika vägar och ibland passar inte vägvalen ihop helt enkelt. Alla är olika och alla kan omöjligt gilla alla, men det viktigaste är dock att man behandlar andra med respekt. Oavsett. Det är bättre att spendera tid med människor som får en att må toppen!

 

- livet för kort för att spenderas med energitjuvar, peops med dålig kharma och allmänt dryga människor. {insikt av värde}

 

Hej å hå.

 

 

2o11 i korta ord

• Kitchen Aid •  Central Park • Forever 21 • Dykning • Längdskidor • Knäortos • Frankfurt • Fitness konvent • SATS • Saffrans&Räkpasta • Böcker/Chic-lit • Löpning • Converse • 100 dagar • Läderloppet • Bali • Historiaundervisnig • Mojito • After Works • Chokladpavlova • Zazu • Morfar • Foto • Brieost • Mamma 50 • Bröllop • -13kg • Bowlingmästare • Raclette • Universal Studios • Rasmus student • Sommardagar • Äventyrsgolf • Skolarbete • Reklamfilm för jobbet • Kinesiska muren • Macarons • Maskerad • Hemkokt sylt • Pappas land • Nespresso • Kurser • Konferens • Äpplen • Vänner • Familj • Kärlek •

 

 

Så mot 2o12. Förväntingar och mål.

 

Jag arkiverar det här året och förväntar mig ett 2o12 som kommer innehålla massor av träning, massor av jobb, massor av resor och massor av fina stunder med vänner & familj.

 

Jag ska genomföra en tjejklassiker. Jag ska bli starkare och förhoppningsvis på något sätt stärka min karaktär {nej tack}. Jag ska lära mig att inte slänga alla saker i hallen när jag kommer hem. Jag kanske rentav ska bli lite mer vuxen nästa år. Vi får se :-)

 

 

Gott nytt år alla fina som hänger med här!

 

 

 

 

2 kommentarer