Sol ute, sol inne

Yes, det är svensk sommar. I love it. Sol och varmt. Lyckligtvis har vi förmiddagssol i vardagsrummet och lite kvällssol i kök och sovrum. Relativt sval lägenhet med andra ord.

Denna vecka ska jag bara vara hemma och ledig. Det är inte så spännande när alla andra jobbar, kan jag väl erkänna, men rätt härligt att inte ha några tider eller måsten. Hade egentligen ett måste idag men jag bokade av det. Det var en styrkemätning av knäet igen, men jag kände att jag inte riktigt skulle prestera några resultat att tala om efter semester och brist på tid och motivation för rehab.

Så länge solen skiner gör det inget att jag inte har något kontokort att röra mig med. Jag spenderar gärna dagarna i mammas trädgård och blir serverad sillunch (igår) och lax&svampomelett (idag). Det går ingen nöd på mig alls.

0 kommentarer