Valvet plus Rummikub

En dag med Sanna. Precis vad man behöver när man är lite halvsjukhostigintefrisk. Vi åkte till Sigtuna och åt sallad på Valvet såklart. Sedan blev det en liten guidad tur genom staden och ett löfte om att återkomma när det blivit vår och lite mysigare.

Vidare har jag kickat ass med både Mattias och Sanna i Rummikub. Haha. Inte nog med att Mattias är en dålig förlorare, Sanna tyckte tydligen att jag är en dålig vinnare också. Vad hon grundar det i, har jag absolut ingen aning om :-) En vinst är alltid en vinst!

Pappa har gått i mål i Mora vid 19-tiden ungefär. Grattis säger vi till honom! Planen är att jag också ska göra detsamma i framtiden, men snabbare än farsan såklart.

Förresten, det är min namnsdag idag. Och mammas. Och ni 447 974 andra som också heter Maria. Grattis.




Sanna premiäråt sallad på Valvet


Mattias gillar också Valvets sallader


Mattias provade zoomen på kameran

2 kommentarer
Sanna

Tack för en super mysig dag!

Sanna

Det grundar jag i att man ser hur det lyser i ögonen på vinnaren. Inte utav glädje över sin egen vinst utan av skdeglädje åt någon annans förlust...lite så ; )