Visst är det väl fredag idag

Återigen har jag hunnit med sjuttioelva saker idag. Först en arbetsintervju, håll tummarna, sedan ett besök i Skarpnäck hemma hos gangstern Sanna. Vi var ute en sväng och rastade hennes livsfarliga hund och sen bjöd damen på te och rostat bröd.

Efter Skarpnäcksbesöket var det dags för mig att åka till St Eriksplan, närmare bestämt Sport- & Rehabkliniken. Körde rehab i två timmar och sedan hade jag sällskap av Mr M på pendeln hem. Vi handlade tacosmat och har nu ätit så himla god middag.

Mr M roffade åt sig sista Ben & Jerrys, det är inte okej. Jag har lite av en fredagskänsla idag. Fredag. För imorgon är jag ledig. Och på fredag. Och i helgen. Så vi åker till Skövde över helgen. Skönt att komma iväg lite, kommer ju bli mindre av den varan (läs: besök i skövde) när min Skövdebo har flyttat hit. Men jag har fortfarande Carlson kvar i staden. Hursomhelst, det kommer säkert bli en trevlig helg!

0 kommentarer