And the news is out

Nu har jag berättat för alla (hoppas jag) som bör få veta det "den vanliga vägen", så nu känner jag att jag kan släppa nyheten fri för allmänheten.

Jag har fått ett nytt jobb.

Jag ska jobba med barn- och ungdomsaktiviteter i sommar :-) Till exempel annordna volleybollturneringar, ha vattenvaneövningar med yngre barn, fixa skattjakter, leka, pyssla, måla, ha hand om pizzakvällar och andra idrottsaktiviteter för barn och ungdomar.

Låter inte det som ett perfekt jobb för mig, så säg.
Saken blir kanske inte sämre när jag säger att jobbet är på Mallorca...
Så, om 8 dagar bär det av mot varmare breddgrader!


14 kommentarer
tessan

alltså nu är jag totalt as depp åsa!! :( kommer sakna dig som tuuuuuuuuusan ju!!! <3<3

Åsa

det är bara att komma ner anytime. allatid plats för min lilla knäkompis :)

Hannah

Fasen va kul Åsa, grattis!

frasse

superkul åsa! :) Men du får lova att ha dräkten på dig hela tiden så du inte blir brun alls :):)

Jennie

Det här är din grej Åsa, you rock!

(Självklart kommer jag också sakna dig) :)

Anna-Carin

Låter ju som ett superkul jobb. Hur länge ska du jobba där? hela sommaren? ha det bra /AC

Kitty

Fan vad nice:) Blir riktigt avundsjuk på dig!



Ha en fin kväll! //Kitty

Hilda



Välkommen till min nya värld :)

Du kommer att få det såå grymt, och vi komemr bli fast för alltid, haha ;)

Sofia

Du kommer få det sååå bra där nere... Kommer å livar upp stämmningen i slutet av Juli.=)

Therese

WOW Åsa!! Fan va kul! Grattis! :) Kram

Anonym

"pizzakvällar och andra idrottsaktiviteter" - va? Är det därför ni åkter ut serien?

Åsa

ett litet syftningsfel där kanske :) och nej det var inte därför vi åkte ur serien.

s a r a

Låter som ett kul jobb :D!

ulrika

Vad kul Åsa! Vilken sommar du får...=) Hur länge blir du borta?