Rosa och tejpat knä is the shit



Idag fick jag en riktigt bra nyhet. När det gäller skador så räknar man med antal veckor efter skadan, inte med datum. Jag ska gå med mitt underbara ben i 12 veckor. Detta innebär att det är redan nästa vecka! Jag hade ju räknat med 12 veckor = 3 månader. Men nu blir jag alltså av med ortosen redan om dryga veckan. Fantastiskt!

En annan rolig sak var att jag fick en ny övning hos sjukgymnasten idag. Fotarbete! Förstår ni lyckan? Snabba fötter! Huuuhu! Så nu ska här jobbas på fotarbetet minsann.
6 kommentarer
Sabina

Men så braisch. Snyggt med rosa oxå=)

You go girl!!

Jennie

Wohoo! Det går så jäkla bra för dig nu, framåt hela tiden :)

Ellen

Hej gumman. Jag älskar din blogg och gillar dig så jag tänkte tipsa om en tävling som jag tror att du kommer att gilla. Du kan vinna 1000 kr presentkort på http://dennism.se/2009/march/tavling-vinn-hm-presenkort-1000-kr.html#comment .



Hoppas du är med för det är jag. Kram Ellen

EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej!

Haft en bra 1:a april ?

Kram

Salo

WOOOOOHOOO fan vad kul, du får ju nästan göra mer än mig ;) super bra åsa!

Åsa

Superkul! :) Nja, inte riktigt va men nästan :) Fortfarande din gymkompis!