Im leaving on a jetplane...

Idag har jag varit igång precis hela dagen. Packa, städa, packa, städa, luncha, säga hej då, fika, packa, städa, säga hej då. Jag har packat mina resväskor (drygt 34kg stuff, har en tillåten vikt på 40kg så det känns lugnt). Jag har också packat ner min lägenhet i förrådet. Nu blir den uthyrd. Ta hand om den Virablåtira!

Blev en hejdålunch med mamma, Wieby och Jennie på kinan. Gav även min studentpresent till Jennie, hoppas du tyckte om den :-) Nu på kvällen har jag varit uppe i hallen och sagt hej då till laget och bjudit på fika. Jag var förbi moster och kramades hej då, mamma hade kramkalas innan hon åkte till jobbet och nu var Veronica precis här och sa hej då. A lot of good byes!

Jag håller tummarna för att alla ni studenter får vackert väder imorgon! Eller i alla fall inte regn.

Nu börjar är riktigt grymt äventyr för min del. Och som Ulrika sa: passa på att njut, det här tillfället kommer kanske aldrig igen. Jag kommer sakna mina nära och kära här hemma. Men jag kommer ju hem igen. Om 125 dagar för att vara exakt. Let the countdown begin.

Good bye Sweden.
¡Hola España!

1 kommentar
Jennie

Världens bästa Åsy :) Tack så mycket!