Lediga dagar är de bästa



Idag kommer mamma hit. Ska bli jätteroligt! På tisdag är planen att vi hyr bil och kör runt på Mallorca. Just nu har jag även besök av Sofia och Jessica. De åker hem på tisdag. Dessutom är vi kattvakter åt Jennys katt för hon har besök av kattallergiker. Det är fullt hus hemma hos mig och Tanja.

På jobbet idag har jag haft två indianskattjakter och sedan spelat volleyboll med de barn som är lite äldre. Hade två handbollsspelare från Silwing/Troja i mitt "Sverige-lag" :)

I fredags hade jag varit här i femtio dagar. Det firades med buller och bång. Eller i alla fall förfest på balkongen, Cheers och Bananas. Superkul!

Den lediga dagen igår spenderades i Sa Coma med seriös stekning (vad annars?!). Sedan åkte vi till Sunwing och köpte svenska chips och ostbågar och hade en mysig filmkväll.

1 kommentar
sofia

Vilka snyggingar det var på kortet.... Man kan inte tro att kl är fem på morgonen där... hehehe