Vick vick vick

Om någon undrar vad jag gör om dagarna så kan jag berätta det. 

Jag...

... ringer massa samtal och sitter i telfonkö. Jätteinspirerande. Verkligen. 

... lär mig en massa nya ord och deras innebörd. Nyttigt. Verkligen.




... ligger och vickar på foten för att inte få en blodpropp. Aktivt liv. Verkligen.

... förbannar snön som gör att det inte är någon mottagning på Viasat-nätet. Förbannat. Verkligen.

... träffar min moster en gång om dagen då hon är den enda som kan ge sprutor. Tur. Verkligen.

... inser att det är betydligt fler som egentligen vill ge mig denna spruta, men som inte får. Rätt till självbestämmande. Verkligen.

... genomför min sjukgymnastik hela två gånger om dagen. Stark tjej. Verkligen.
2 kommentarer
Jennie

Du är så duktig stumpy :)

Sofia

Du e så duktig lilla gumman!!