Picsupdate

Mamma har varit här och hälsat på.

På min lediga dag hyrde vi en bil och åkte till den norraste platsen på Mallorca; fyren vid Formentor.



Det var en alldeles strålande dag, inte ett moln på himlen, men det blåste lite grann.



Efter en stunds turistfotografering satte vi oss ner och fikade.



Dit ner skulle vi för att ta oss ett dopp...


Skönt var det när vi äntligen kom i!


Nä vi väl var uppe, ville man bara gå tillbaka igen.


Mamma och jag i hamnen i Cala Bona. Lika som bär, right?


Hela visiten avslutades med champagne sangria och supergod middag.
1 kommentar
mamma

hoppsan, jag ser tydligt att jag grundlagt min fantastiska solBRÄNNA i ansiktet redan när vi satt nere i hamnen och åt. I fortsättningen är det jag som köper extra dyra produkter för fejan och sen ska de verkligen användas. Men det lägger sig ju! Tack i alla fall för en superb vecka, kunde jag skulle jag vända och åka tillbaka genast! Kramar i massor