Visst gillar vi brownies

Tisdag idag, ledig dag och den har spenderats som så många andra tisdagar. S T E K A N D E S. Idag var det inte så varmt, eller jo det var varmt, men det var lite molningt. Inget mig emot, då jag slipper springa upp och ner ur poolen på grund av svettattacker.

Fitness-Jenny ska åka hem på torsdag så Sanna och jag fick lite presenter när hon packade och städade lägeneheten idag. Det var lite böcker och en väldigt skön strandkudde. Skenet kan dock bedra för det ser mer ut som en camping-stol i miniatyr. Vi återkommer med en utvärdering efter nästa sol-dag!



Ett rykte nådde mina öron att det kan bli regn här imorgon. Vi är spända av förväntan. Haha.

Och btw.
Jag tröttnade på mitt vita solblekta hår och frisörade om mig till en brownie. Hiss eller diss?


10 kommentarer
Jennie

Supersnyggt!!!

Du får 5 av 5 toasters :)

vronky

hiss såklart, supersnyggt ju! :)

Brownie Hilda

Då är vi två brownies!!!

Therese

Jättefint med brunt hår på dig!! :)

Vickan

Supersnyggt Åsa !

Välkommen till Brownie-klubben :)

Sofia

Vilken puma.... =) Riktigt snyggt!! Men du vet att brunt hår oxå blir solblekt va!? ;)

Sabina

Super HISS!!!

tessan

sjukt snyggt!! :)

Oj vad brun o fin du är Åsa, både på kroppen och i håret. Nu har du passerat min färg för länge sen, ha det gott, sköt om dig! Kram

Ojdå..haha.. kram ulrika