80 dagar i España

Jag saknar att gå på ICA och handla med scanner.
Jag saknar att äta en sallad på Valvet med mamma.
Jag saknar att moffla fredagsmys med Hilda.
Jag saknar att vara i hallen en bakis-söndag och kolla på herrmatchen.
Jag saknar att äta middag hemma hos moster.
Jag saknar lagfester och att träna tills man är spyfärdig.
Jag saknar möjligheten att kunna baka muffins.
Jag saknar våra grymma förfester med guitar hero och äppelkaka.
Jag saknar hemmakvällarna med sågningar av allt och alla och y.
Jag saknar mitt rosa mobila bredband.
Jag saknar knäklubbsfikat och våra vadslagningar.

Jag saknar inte att bli förbannad över pendeln som är försenad.
Jag saknar inte att håret blir förstört av regn och blåst.
Jag saknar inte det faktum att man aldrig vet vad det blir för väder.
Jag saknar inte mörkret hemma i Svedala som kommer.
Jag saknar inte att behöva laga lunch och middag.
Jag saknar inte alla frågor om rehab, träning och knäskador.
4 kommentarer
Hilda



haha! kul att min "jag saknar lista" också börjar med självscaning! hahaha! Låg och filosoferade på stranden härom dagen, ica, självscaning..mmm!!

mamma

jag saknar DIG!

jossan

nu får du ta och komma hem snart Åssyyyy! Saknar dig!

Åsa

Mamma, jag saknar dig med! Och jossan snaaart kommer jag hem :) Hilda, i miss you!