Väntar, väntar och väntar

Sitter i skolan och väntar. Jag väntar på att tiden ska gå. Vi har samling 14:50 på centralen så jag har väl ungefär en halvtimme till att fördriva med att slösurfa lite. Den här datorn är ju lite rolig, för ibland så byter den helt plötsligt och börjar skriva med stora bokstäver. Datorer är ju ett intressant ämne...

Ikväll har vi bortamatch mot Skövde. Kan bli en spännande historia.

Jag har världens tyngsta väska idag också. Jag lovar att den väger minst 10kg! Bra att bära den på axeln... Njae, kanske inte, men jag har inte så mycket val. Jag ska stanna hos Mattias efter matchen. Ända till på torsdag. Vilken lyx, först var han här i helgen och nu ses vi igen i några dagar. Vissa har det bra, eller hur?!

Nej, men man kanske ska ta och ringa kundservice angående ens egen krånglande dator.

Tjing pax att sitta breve Hilda på tåget! :-)
0 kommentarer