Juli, Augusti, September

Juli. Jag hade riktig ångest över vardagen och att jag hade kommit hem igen. Sakta men säkert försvann den och jag började väl uppskatta Sverige med.  Veronica och jag hade några riktigt minnesvärda utekvällar, när vi inte ens tänkt gå ut. Se vart det kan sluta. Släkt och familj packade väskorna och tog färjan över till Åland. Underbart schteekig vecka med strålande sol, snygga solglasögon, massor med schteek på schteekholmen.

 



Augusti. Så var det dags för handbollen att sätta igång på allvar. Svett, klister och uppvikta shorts. Vad är väl livet utan handbollen?  Läger i Stöpen varvades med träningsturneringar och spyintervaller i Burebacken. En ledig helg tog vi våra sångröster och kräfthattar med oss till Kims landställe i Burvik. Det var tidiga kvällar och tidiga morgnar, med både golf, brottning och simning. Vilka atleter vi är. Jag passade även på att fylla 23 år, vilket resulterade i mitt livs värsta bakfylla och två biljetter till Jason Mraz.

 



September. Hösten började och det gjorde också skolan. C-uppsatsen skulle skrivas under hösten. Serien drog igång med en oavgjord match mot Lugi på bortaplan. Mycket otippat. Axelrehaben började gå åt rätt håll med hjälp av el, kinestejp och akupunktur. Mycket hokuspokus här... Men det hjälpte ju också! Vi var på Moneybrother och poppade. Det var kallt, men mycket bra.




0 kommentarer