Oktober, November, December

Oktober. Inflyttningsfest hos Jossan och hon fick sin alldeles egna Anel att pussas med, då originalet är upptaget. Och vad gjorde jag mer...? Mycket handboll och mycket skola. Det blev mörkare och mörkare på dagarna. Inte så spännande månad faktiskt. Kanske rentav den tråkigaste på hela året?

 


November. Flyttade till en ny lägenhet! Väldigt hastigt och lustigt, men är fortfarande så nöjd över att jag gjorde det. Ännu en förfest hos Jossan och även en hos Frenne. Hann med ett besök i Skövde med en utgång på Bogrens innan det var dags att flyga till England / Chichester och Rushia! Superkul weekend hos henne! Massa shopping och fest. Slutet av månaden var det 50årskalas och även klassträff på Söder. Mycket kalasande i november alltså.

 




December. Skadade mig i början av månaden vilket inneburit X antal besök hos läkare och farbror doktor. Annars har Sofia och jag kämpat med uppsatsen och det gick ju vägen till slut! Mattias hann hälsa på både en och två gånger innan jul, helt inte enligt planerna. Jag och Hilda jobbade på julbord och julmarknad, perfekt för att få den rätta julstämningen! Julen firades med Mamma, Hasse och bröder i Idre. Ingen skidåkning för mig dock, men jag lyckades fördriva tiden ändå.




 

1 kommentar